topografoi.com



Author Topic: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου  (Read 27990 times)

Argyros

  • Posts: 174
  • Gender: Male
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #15 on: 20 Ιουν 2008, 11:42 »
Μονο παραταξιακοι δεν ειμαστε ρε παιδια, ηρεμηστε! Αλλα Διονυση εγω θα σου το εξης: Νομιζεις οτι αν εκλεξεις εσυ προεδρο δε θα γινουν καποια μαθηματα επιλογης υποχρεωτικα? Δηλαδη εξαρτωμαστε απο ενα ατομο και θεωρεις οτι δεν ειναι γνωστο πως ολη η σχολη χρωσταει φωτογραμμετρια 2?? Απλα οποιος ''προεδρος'' και να βγει δε θα βαλει ως πρωταρχικο σκοπο τις καλυτερες συνθηκες των φοιτητων...Οσον αφορα το προγραμμα της εξεταστικης που βγηκε 1 βδομαδα πριν τις εξετασεις, το προβλημα εντοπιζεται σε εμας τους ιδιους που δεν καναμε κατι για αυτο και οχι στον προεδρο! Που ειναι οι παραταξεις που υποτιθεται σε υποστηριζουν να μιλησουν για σενα? Πουθενα κλασικα! Αλλα και εμεις τα δεχομαστε χωρις αντιρρηση...Ας προσπαθησουμε εμεις να εκλεξουμε ατομα που οντως μπορουν να μας βοηθησουν και ας παμε μετα να εκλεξουμε προεδρο.
Όσον αφορά αυτό από ότι μου είπαν και είδα οι παρατάξεις ήταν αυτές που πρότειναν αυτό το πρόγραμμα....
Όσο για το αν είμαστε παραταξιακοί προφανώς και δεν είμαστε... γιατί τότε θα υποστηρίζαμε τη συμμετοχή των "εκπροσώπων" των φοιτητών στις προεδρικές εκλογές και όχι την αποκλειστική εκλογή του προέδρου από τους καθηγητές. Και όσο αφορά προσωπικά εμένα , 4 χρόνια δεν έχω κατέβει ποτέ να ψηφίσω γιατί είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι η παρουσία των παρατάξεων κάνει κακό παρά καλό στο σύνολο της Πανεπιστημιακής κοινότητας , καθώς στόχος τους δεν είναι η πολιτικοποίηση της πανεπιστημιακής κοινότητας , αλλά η "στρατολόγηση" μελλοντικών ψηφοφόρων. Βέβαια ο καθένας είναι ελεύθερος να υπερασπίζει τις απόψεις του , αλλά το ένα δεν αναιρεί το άλλο....

an8rwpas

  • Posts: 98
  • Gender: Male
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #16 on: 20 Ιουν 2008, 18:32 »
Μονο παραταξιακοι δεν ειμαστε ρε παιδια, ηρεμηστε! Αλλα Διονυση εγω θα σου το εξης: Νομιζεις οτι αν εκλεξεις εσυ προεδρο δε θα γινουν καποια μαθηματα επιλογης υποχρεωτικα? Δηλαδη εξαρτωμαστε απο ενα ατομο και θεωρεις οτι δεν ειναι γνωστο πως ολη η σχολη χρωσταει φωτογραμμετρια 2?? Απλα οποιος ''προεδρος'' και να βγει δε θα βαλει ως πρωταρχικο σκοπο τις καλυτερες συνθηκες των φοιτητων...Οσον αφορα το προγραμμα της εξεταστικης που βγηκε 1 βδομαδα πριν τις εξετασεις, το προβλημα εντοπιζεται σε εμας τους ιδιους που δεν καναμε κατι για αυτο και οχι στον προεδρο! Που ειναι οι παραταξεις που υποτιθεται σε υποστηριζουν να μιλησουν για σενα? Πουθενα κλασικα! Αλλα και εμεις τα δεχομαστε χωρις αντιρρηση...Ας προσπαθησουμε εμεις να εκλεξουμε ατομα που οντως μπορουν να μας βοηθησουν και ας παμε μετα να εκλεξουμε προεδρο.

Ma poies paratakseis ,plaka kanoume???To mono pragma pou kseroun auta ta atoma(protimw na anaferomai se autous k kuriws stous foithtopateres ws zwa pou proxwroun sta 2 k oxi st 4 podia,alla 8 kanw mia eksairesh twra) na kanoun, einai na pinoun kafe ,na koboun tn kollhtikh tainia(st opoio exoun ginei kai deksiotexnes tolmw na pw) ,na kanoun kuklakia me ton kapno apo to tsigaro kai na fwnazoun!
Koroideuomaste twra ?????
Autoi oi idioi einai pou apaksiwnoun to panepisthmio kai thn sxolh mas ,ekmetaleuomenoi panta thn anoxh mas....oute o proedros oute tpt den 8a boh8hsei na allaksei kati ousiastika , mexri o sta8hs,o xarhs,o alfa ,o bhta  ...den pane sto diaolo!!!!!!Srr gia ta neura alla pragmatika smr me ebgalan eksw apo ta rouxa m!!!Prepei na katalaboun oti h sxolh den eiani to paixnidaki tous, oute to meson gia na bgaloun gkomena kapoia retalia!ntroph pia!!!!!Gia poso kairo dld 8 prepei na blepoume ksulo st kulikeio, kommatoskula apo alles sxoles(stn kaluterh twn periptwsewn) na epenbainoun st dikia mas, na  katastrefoun tous toixous me tis kwlo-afises tous k n ginete to LM amfi8eatro san kotetsi meta apo ka8e "gen suneleush"...
Bebaia to pio asteio eiani oti ama tous peis kommatoskula 8a se poun "axaristο" , dld mexri ekei exei ftasei poia t 8rasos tous...........


***apo pou k ws pou to araxto mporei k upografh ws F.S. topografwn???????
*no offence filh sorcerer, d ta grtafw g sena alla anti8etews pairnw enausma apo auta pou eipes g n pw k  gw tn pono m!m fainete mia dasp 8a mas swsei! :P
« Last Edit: 20 Ιουν 2008, 18:42 by an8rwpas »

metallicanik

  • Posts: 37
  • Gender: Male
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #17 on: 20 Ιουν 2008, 20:53 »
apla ipoklinome...
Stranger now are his eyes to this mystery ,hears the silence so loud.

rc

  • Posts: 19
  • Gender: Female
  • I Love TripodYaBB!
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #18 on: 20 Ιουν 2008, 20:59 »
ws pros afta pou ipothikan parapanw, exw na pw oti an theloume na kanoume ta panepistimia kalitera oi paratakseis prepei na einai eksw apo afta.

Ws pros to thema tis eklogis proedrou, thewrw oti apo to na psifizoun orismenoi foitites einai kalitero na exoun tin dinatotita na psifizoun oloi. 

sorcerer

  • Posts: 52
  • Gender: Female
  • don't waste your time or time will waste u*
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #19 on: 20 Ιουν 2008, 21:13 »
nomizw i rc to eipe poly kala oti oi theseis twn parataksewn einai eksw apo ta panepistimia! to kalytero...
an8rwpa no offence alla otan eipes oti eimai parataksiaki nevriasa  :P k kserw oti den ta grafeis gia mena giati den anikw pouthena k oute prokeitai! apla thewrw oti k emeis ws aploi foitites kalo einai pou exoume tin dynatotita na psifizoume, alla na kseroume poion psifizoume kai gia poion logo... dld tha eprepe na kseroume to ergo kathe proedrou i tespa to ti ''tha'' kanei.

Argyros

  • Posts: 174
  • Gender: Male
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #20 on: 20 Ιουν 2008, 21:52 »
@anthrwpas: Είπες αυτά που θα έλεγα αν δεν βαριόμουνα να γράψω... βέβαια να μην ξεχνάμε ότι τα κόμματα είναι στοιχείο της δημοκρατίας , αλλά όλα τα πράγματα έχουν και τις ώρες τους καθώς το χώρο τους και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να λειτουργούν με τρόπο σωστό και αποδεκτό. Τουλαχιστον για μένα οι πανεπιστημιακοί χώροι είναι χώροι μάθησης και όχι χώροι προπαγάνδας ή εκτόνωσης της πίεσης ορισμένων ομάδων/ατόμων.
« Last Edit: 20 Ιουν 2008, 21:56 by Argyros »

an8rwpas

  • Posts: 98
  • Gender: Male
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #21 on: 21 Ιουν 2008, 01:42 »
nomizw i rc to eipe poly kala oti oi theseis twn parataksewn einai eksw apo ta panepistimia! to kalytero...
an8rwpa no offence alla otan eipes oti eimai parataksiaki nevriasa  :P k kserw oti den ta grafeis gia mena giati den anikw pouthena k oute prokeitai! apla thewrw oti k emeis ws aploi foitites kalo einai pou exoume tin dynatotita na psifizoume, alla na kseroume poion psifizoume kai gia poion logo... dld tha eprepe na kseroume to ergo kathe proedrou i tespa to ti ''tha'' kanei.

ma de se eipa pote parataksiakh, d nomizw oti 8 brw kommatoskula mesa se auto to forum, pera apo t dika tous daptop pasp...ktl ktl oi mones alles istioselides p kseroun einai g tsontes k g t stoixhma ,aaaa k mrks eksaireseis gnwrizoun k t youtube,eksaitias twn video pou dixnoun t xalia tous(ksulo anametaksu tous)!

Κωστής

  • Administrator
  • Posts: 577
  • Gender: Male
    • kp
Απ: [ΣΑΤΜ-ΕΜΠ] Εκλογή Προέδρου
« Reply #22 on: 06 Σεπ 2008, 16:58 »
Να υπενθυμίσω οτι οι εκλογές για την ανάδειξη Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου στη Σχολη Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών θα διεξαχθούν την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008 και ώρα 10.00, στο Μεγάλο Αμφιθέατρο του κτιρίου Λαμπαδαρίου και δικαίωμα ψήφου έχουν:
1.όλα τα μέλη ΔΕΠ
2.όλοι οι φοιτητές και Υ.Δ.
3.όλοι οι βοηθοί, επιστημονικοί συνεργατες, ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ

Παράλληλα, αναρτήθηκε ο απολογισμός της Προεδρία για το διάστημα 2006-2008 καθώς και ο προγραμματισμός  για τη διετια 2008-2010:
Quote
ΓΕΝΙΚΑ
Η διετία 2006-2008, και συγκεκριμένα το διάστημα Σεπτεμβρίου 2006 – Ιουνίου 2008, χαρακτηρίστηκε από μεγάλες αναταράξεις στον χώρο της 3βαθμιας εκπαίδευσης που αναπόφευκτα είχαν τις επιπτώσεις τους στο Ίδρυμα και στη Σχολή μας. Μόλις τώρα με την ολοκλήρωση του δεύτερου ακαδημαϊκού χρόνου 2007-08 το οποίο απορρόφησε τις σημαντικές απώλειες του 2006-07 (καθώς και μια οφειλόμενη εξεταστική από το 2005-06),
φαίνεται ότι επιτέλους ομαλοποιείται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα λειτουργίας της Σχολής ώστε να είναι δυνατή η απρόσκοπτη έναρξη του Ακαδ. Έτους 2008-09 χωρίς οφειλές. Στο διάστημα αυτό, κύριο μέλημα υπήρξε η ολοκλήρωση/αναπλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Παράλληλα όμως, η διοικητική λειτουργία της Σχολής είχε και έχει να αντιμετωπίσει σημαντικές αλλαγές που οφείλονται στο νέο νομικό πλαίσιο, για το οποίο εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικές ασάφειες στην εφαρμογή του σε όλες τις Σχολές και στην κεντρική διοίκηση. Σε οικονομικό επίπεδο προσφέρεται στη Σχολή η δυνατότητα αξιοποίησης δύο μεγάλων αναπτυξιακών προγραμμάτων (2007 & 2008), συνολικού ύψους 739,000 ΕΥΡΩ, πέρα από τις υπόλοιπες χρηματοδοτήσεις, με αισιόδοξη προοπτική και για επανάληψη χρηματοδότησης στο επόμενο έτος 2009. Με τη σημαντική αύξηση του τακτικού
προϋπολογισμού, τη στήριξη των εργαστηριακών μαθημάτων, και τις αυξημένες υποτροφίες του ΕΛΕ σε ΥΔ, δημιουργούνται ευνοϊκές συνθήκες για τη Σχολή. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει δυσχέρεια λόγω των αναγκών για γρήγορη αλλά συλλογική λήψη αποφάσεων, των αργών διαδικασιών συμπεριλαμβανομένων των διαγωνισμών, και των αυστηρών εν γένει περιορισμών στην επιλεξιμότητα δαπανών που έχουν τεθεί στη διαχείριση των οικονομικών των Πανεπιστημίων (και όχι άδικα). Παράλληλα, γίνεται μια λελογισμένη και με φειδώ χρήση του κεντρικού αναπτυξιακού αποθέματος της Σχολής και ώστε να είναι δυνατή και η κάλυψη επειγουσών και απρόβλεπτων αναγκών. Σε αναπτυξιακό επίπεδο, μέσα από το 3μερο εορτασμού της Σχολής, σε συνέχεια πρωτοβουλίας της προηγούμενης προεδρίας, συζητήθηκε ευρύτερα το μέλλον της Σχολής και η ανανεωμένη ταυτότητα του ΑΤΜ υπό το φως των εξελίξεων στην ειδικότητά του. Οι αλλαγές αυτές είναι και στρατηγικά επιτακτικές σε μια ευτυχή συγκυρία μιας νέας περιόδου μεγάλων έργων γεωπληροφορικής, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μηδενική πρακτικά ανεργία για τον κλάδο. Από την επόμενη χρονιά πρέπει να αρχίσει η υλοποίηση των αλλαγών αυτών οι οποίες και συνεπάγονται κάποια αναδιοργάνωση, επένδυση της Σχολής σε καινοτόμες περιοχές και νέο αξιόλογο επιστημονικό προσωπικό, και ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα στην οποία υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης της εικόνας της Σχολής. Στη συνέχεια αναφέρονται επιγραμματικά συγκεκριμένα θέματα που αντιμετωπίστηκαν στη διετία αυτή, πέρα από τα τρέχοντα και επιτακτικά. Τέλος αναφέρονται, μια σειρά από θέματα προγραμματισμού για το οποία δεν υπήρξε χρονική δυνατότητα να υλοποιηθούν, αλλά τα οποία πρέπει να αποτελέσουν κυρίαρχα θέματα για τη Σχολή στο άμεσο μέλλον.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
• Προώθηση ηλεκτρονικής εγγραφής – Πιλοτική εφαρμογή Σεπτ. 2008.
• Παρακολούθηση-καταγραφή πορείας μαθημάτων στο εξάμηνο
• Εφαρμογή νέου τρόπου χορήγησης υποτροφιών ΕΛΚΕ
• Διεξαγωγή κατατακτηρίων εξετάσεων σύμφωνα με το νέο νομικό πλαίσιο (75
   υποψήφιοι).
• Θεσμός ενιαίας εκδήλωσης απονομής διπλωμάτων Σχολής, ΜΔΕ και ΔΔ.
• Εκπαίδευση σε στελέχη του Τμήματος Αναδασμών του Υπουργείου Γεωργίας της
   Κύπρου

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ
• Υλοποίηση Β κατεύθυνσης στο ΔΠΜΣ «Περιβάλλον & Ανάπτυξη»
• Έγκριση απολογισμού ΔΠΜΣ «Γεωπληροφορική», εξωτερική αξιολόγηση, και αίτηση
   προς ΥΠΕΠΘ επέκτασης λειτουργίας του.
• Αποδοχές Υποψηφίων Διδακτόρων (24)
• Αναγορεύσεις Διδακτόρων (15)

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
• 28 Γενικές Συνελεύσεις και ΓΣ Ειδικής Σύνθεσης Σχολής
• 25 Διοικητικά Συμβούλια Σχολής
• Ενημέρωση σώματος για τις αποφάσεις ΓΣ Σχολής
• Αναδιάρθρωση Γραμματείας
• Πρόσληψη τεχνικού στήριξης πληροφοριακού συστήματος Γραμματείας
• Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας Κέντρου Εκτίμησης Φυσικών Κινδύνων και
   Προληπτικού Σχεδιασμού
• Έλεγχος από το Σώμα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης

ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
• Ολοκληρωμένες εκλογές μελών ΔΕΠ με διορισμό (5)
• Ολοκληρωμένες εκλογές μελών ΔΕΠ υπό διορισμό (3)
• Διαδικασίες κρίσης σε εξέλιξη (15)
•  Θέσεις που έχουν προωθηθεί για προκήρυξη (2)
•  Προσλήψεις έκτακτου διδακτικού προσωπικού (2)
•  Διαμόρφωση πλαισίου διαδικασίας κρίσης για ομοτιμοποιήσεις στη ΣΑΤΜ
•  Ολοκλήρωση διαδικασίας κρίσης ομοτιμοποίησης (3)
•  Εξελίξεις μελών ΕΕΔΙΠ (9)
•  Στελέχωση Σχολής με νέο προσωπικό (28)
•  Επαναλειτουργία βιβλιοθήκης για ένα δίωρο καθημερινά.

ΚΤΗΡΙΑΚΑ – ΥΠΟΔΟΜΕΣ
• Υλοποίηση σύνδεσης με ΔΕΦΑ για σύστημα θέρμανσης
• Συστήματα πυρανίχνευσης και κατάσβεσης φωτιάς (2)
• Πλήρης ανακατασκευή 12 χώρων Υγιεινής
       − στο υπόγειο του Κτ. Λαμπαδαρίου
       − στο ισόγειο του Κτ. Λαμπαδαρίου
       − στον 1ο όροφο του Κτ. Λαμπαδαρίου
       − στον 2ο όροφο του Κτ. Λαμπαδαρίου
• Εγκατάσταση συστημάτων προβολής σε όλες τις αίθουσες του Κτ. Λαμπαδαρίου (19,   20, 21, Αιθ. Μεταπτυχιακών, Α8, Α9, Α10, Α11), και αντικατάσταση συστημάτων στο   Μεγ. Αμφ., στο αμφιθέατρο Β2 και το Κέντρο Γεωπληροφορικής.
• Διαμόρφωση – χώρων Γραμματείας, Αρχείου, Πολυδύναμης μονάδας και   Φωτοτυπικής μονάδας στο υπόγειο του Κτηρίου Βέη
• Έγκριση ανακατασκευής Μικρού Αμφιθεάτρου Κτ. Λαμπαδαρίου - άμεση έναρξη
• Έγκριση εκπόνησης μελέτης ανακατασκευής Μεγάλου Αμφιθεάτρου Κτ.   Λαμπαδαρίου, στην προηγούμενη μορφή του.
• Έγκριση ανακαίνισης εισόδου Κτ. Λαμπαδαρίου με προσθήκη ράμπας
• Ανακαίνιση αιθουσών διαδασκαλίας και κλιμακοστασίου Κτ. Λαμπαδαρίου
• Προστασία ελεύθερου περιβάλλοντος φυσικού χώρου του κτιριακού συγκροτήματος   – (Αλλαγή χώρου εγκατάστασης αμφιθεάτρων Π. Μ.)
• Ανακαίνιση Κυλικείου
• Ανακαίνιση (μερική) κουφωμάτων αλουμινίου στο Κτ. Λαμπαδαρίου.
• Αναβάθμιση Υ/Σ στο υπόγ. του Κτ. Λαμπαδαρίου – Σύνδεση με νέο – Διευθέτηση   ηλεκτρικών φορτίων όλου του Κτ. Λαμπαδαρίου.
• Αντικατάσταση στα πανό συσκότισης (Α8, Α9, Α10, Α11, Β1, Β2)
• Εγκατάσταση 14 μεταλλικών θυρών ασφαλείας σε χώρους εργαστηρίων και   Γραμματείας.
• Εγκατάσταση 10 κλιματιστικών μηχανημάτων σε χώρους της Σχολής
• Αντικατάσταση φωτιστικών σωμάτων σε όλους τους διαδρόμους στο Λαμπαδάριο
   (120)
• Επίπλωση χώρων, αξίας 44.000 ΕΥΡΩ

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
• Σχεδιασμός – Υλοποίηση Αναπτυξιακού Προγράμματος Σχολής 2007 – Ύψους 505 χιλ.   ΕΥΡΩ.
• Σχεδιασμός Αναπτυξιακού Προγράμματος Σχολής 2008 – Ύψους 233 χιλ. ΕΥΡΩ.
• Οικονομική κάλυψη λειτουργίας Κέντρου Γεωπληροφορικής πέραν του κανονικού   ωραρίου.
• Αύξηση ποσού αποζημίωσης για ταξίδια εξωτερικού.
• Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με την ΚΤ ΑΕ για συνεργασία και δωρεάν   πρόσβαση σε χωρικά δεδομένα
• Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το Τμήμα Χωρομετρίας του Υπουργ.   Εξωτερικών της Κύπρου
• Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το Τμήμα Αναδασμού του Υπουργ. Γεωργίας,   Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος της Κύπρου
• Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών, της Σχολής   Ανθρωπιστικών Σπουδών του Παν. Αιγαίου
• Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το Department of Geomatics Engineering,   Schulich School of Engineering, University of Calgary
• Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το Facultad Archquitectura Urbanismo,   Universidad de Chille
• Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με την Αραβική Ένωση Τοπογράφων.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
• Συνεργασία με ΤΑΤΜ ΑΠΘ, ΤΕΕ, και ΠΣΔΑΤΜ για κατοχύρωση επαγγελματικών   δικαιωμάτων αποφοίτων σε νέες περιοχές (Γεωπληροφορική, Περιβάλλον).
• Κατοχύρωση γνώσεων πληροφορικής (ΑΣΕΠ) για τους αποφοίτους της ΣΑΤΜ

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΗΣ
• Οργάνωση 3 εκδηλώσεων στο πλαίσιο εορτασμού 90 χρόνων Σχολής
       − Μέλλον Σχολής ΑΤΜ
       − Ελληνικό Σύστημα Εντοπισμού ΗEPOS
       − Επέτειος 90 χρόνων ΣΑΤΜ
• Σύνταξη Αφίσας και Λευκώματος (υπό ολοκλήρωση) 90 Χρόνων Σχολής
• Επανασχεδιασμός και ανάπτυξη κεντρικής ιστοσελίδας Σχολής
   http://portal.survey.ntua.gr/
• Προβολή της άμεσης σχέσης της πληροφορικής με την ειδικότητα του ΑΤΜ (ΕΠΕΑΕΚ)
• Εκπροσώπηση Σχολής σε διάφορες εκδηλώσεις
                                                                             
                               ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΤΙΑΣ 2008-2010

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ
•  ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ – ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ  ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
•  ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ Η/ΥΥΠΟΔΟΜΕΣ
•  ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΚΤ. ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ   ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
•  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΣΥΡΜΑΤΗΣ   ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
•  ΕΝΑΡΞΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΚΤΗΡΙΑΚΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
•  ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΗΣ

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ
•  ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΗΣ
•  ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΜΕΩΝ ΣΧΟΛΗΣ
•  ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
•  ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ
•  ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΜΕ ΕΥΡΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ   ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ
•  ΝΕΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
« Last Edit: 06 Σεπ 2008, 17:05 by Κωστής »

 

Copyright © topografoi.com